|
|
|
|
|
|
|
|
Silpagar: Ulaşım meselesini çözeceğiz
|
|
|
|
Tarih : 17.11.2014 - 20:56:25 |
|
| Minibüsçüler ile görüşmeler sürüyor. Ya kabul edecekler ya edecekler, Şartlarımızı kabul etmezlerse başka çareler arar vatandaşımızı mağdur etmeyiz. Kimsenin üzülmesini, mağdur olmasını istemiyoruz. |
|
|
|
Kimsenin üzülmesini, mağdur olmasını istemiyoruz.
Ulaştırma sorununun çözümü için vatandaşlardan süre isteyen Çiftlikköy Belediye Başkanı Ali Murat Silpagar konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Belediye otobüslerini şehir içine girişi yasaklandı. Ulaştırma Bakanlığının yayınladığı genelge ile 30 Eylül itibarıyla ilçelerden yolcu taşınamıyor. Bizler bu sorunu çözmek adına girişimlerde bulunacağız. Yolcu taşımacılığı yapan minibüs yetkilileri ile görüşmeler yapacağız, fiyat komisyonlarında bizde olacağız. Şartlarımız olacak. 65 yaş üstü vatandaşı bizler gibi ücretsiz taşıyacaklar. Yeni güzergah düzenlemeleri yapılacak. Biz kimsenin mağdur olmasını istemiyoruz. Tabi olmaz derlerse bizlerde başka çareler arar, duruma bir çözüm getiririz.” Diyerek minibüsçü esnafının konuya dikkat çekmesini ve hassas davranmasını istediklerini ifade etti.
|
|
|
|
|
|
 |
2437 Kişi Tarafından Okundu. |
|
Yorum ( 0 )
|
|
|
|
|
Kayıtlı Yorum Bulunmuyor. |
|
|
|
|
Bu Kateoriye Ait Diğer Başlıklar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yalova da tahsilatçılık yapan mafya bozuntuları türedi... çay
ocağı benzer işler adı altında mafyacılık, tahsilatçılık yapmaya
çalışan tipler emniyetin kıskacında... Çiftlikköy de
bir inşaatçı kat karşılığı sözleşmelerini yaptığı arsalarda nedense
sürekli tarihi kalıntılar ve tarihi eserler çıkıyor...
Çiftlikköy'ün özellikle sahil mahallesinde birçok arsa altında tarihi eser
kalıntıları bulunuyor... Müteahhit kafaya takmış bir kere; altın
dolu küpü bulucam diyor, yedirirler mi bilinmez ama...
|